Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica

Przejdź do treści

Zaproszenie do składania ofert W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO o wartości mniejszej niż 130.000 zł PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Usługa wsparcia w zarządzaniu oraz rozliczeniu projektu „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”

POSTĘPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE

Zaproszenie do składania ofert W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO o wartości mniejszej niż 130.000 zł PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Usługa wsparcia w zarządzaniu oraz rozliczeniu projektu „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”

 

Rozdział 1.

Uwagi ogólne

  1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) , zwaną dalej „ustawą” (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).
  2. Miejsce publikacji ogłoszenia o postępowaniu:

- strona internetowa Zamawiającego: [ http://moszczenica.naszops.pl/bip/]

 

Rozdział 2.

Zamawiający:

Gmina Moszczenica - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

38-321 Moszczenica

Ul.: Samorządowa 2

Numer telefonu 183541240

Numer faksu 183541240

Poczta elektroniczna: gops@gopsmoszczenica.eu

 

Reprezentowany na potrzeby niniejszego postępowania przez:

mgr Joannę Kleszyk  - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy

Działającą na podstawie pełnomocnictwa nr  10/2020  z dnia 16.06.2020 r. udzielonego przez Wójta Gminy Moszczenica. 

 

Rozdział 3.

Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, obowiązującego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Moszczenicy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości 130 000,00 PLN.
  2. Wszyscy Wykonawcy traktowani będą na równych prawach, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji.
  3. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

Rozdział 4.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia Zamawiającego w zakresie zarządzania projektem „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” nr projektu: RPMP.09.02.01-12-0681/19 (dalej określanego także jako: „projekt”), jego prawidłowym rozliczeniu oraz zakończeniu.

Usługa obejmować będzie  w szczególności:

 

Moduł 1 - Wsparcie merytoryczne w zarządzaniu:

  1. Wsparcie Zamawiającego w zarządzaniu Projektem w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych dokumentów, analiz, zestawień mających na celu analizę postępu rzeczowo – finansowego projektu , a w razie konieczności propozycja zmian mająca na celu optymalizację wydatkowania środków w budżecie projektu.
  2. Wsparcie Zamawiającego we wdrożeniu zmian wprowadzonych do wniosku  służących racjonalizacji potrzeb i wydatków projektowych.
  3. Wsparcie Zamawiającego we współpracy z Instytucją Pośredniczącą w zakresie wyjaśnień co do realizacji założeń wniosku o dofinansowanie, przygotowywanie oraz interpretacja pism, stanowisk do Instytucji Pośredniczącej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, a także sporządzanie we współpracy z Zamawiającym odpowiedzi na pisma i stanowiska Instytucji Pośredniczącej pojawiające się w fazie końcowego rozliczenia projektu.
  4. Opracowanie na potrzeby Zamawiającego wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej w  zakresie zarządzania Projektem,
  5. Wsparcie Zamawiającego w procesie monitorowania wskaźników projektu.
  6. Weryfikacja bądź w razie konieczności aktualizacja  harmonogramów płatności,
  7. Analiza przepływów finansowych w Projekcie,  
  8. Wsparcie Zamawiającego w zakresie rozliczenia Projektu tj. sporządzenie we współpracy z Zamawiającym, weryfikacja oraz ewentualna poprawa na żądanie Instytucji Pośredniczącej kwartalnych wniosków o płatność, wniosku końcowego oraz wszystkich dokumentów niezbędnych do ostatecznego rozliczenia Projektu,
  9. Weryfikacja prowadzonej przez Zamawiającego dokumentacji Projektu w formie co najmniej 1 wizyty monitorującej Projekt.

 

Moduł 2  - Audyt i kontrola:

  1. Wykonanie częściowego audytu dokumentacji projektowej w terminie do 30.06.2023 r.,
  2. Wykonanie końcowego audytu dokumentacji projektowej w terminie do 29.09.2023
  3. Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji projektu do kontroli,
  4. Usługi wsparcia i doradztwa projektowego świadczone on -line oraz w zakresie obsługi kontroli projektu w wymiarze łącznym 40 godzin w okresie do 29.09.2023 r.

 

Rozdział 5.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 29.09.2023 r.

 

Rozdział 6.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  2. dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym.
  1. Zamawiający ustanawia następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dotyczące wiedzy i doświadczenia Wykonawcy:

 

Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony – jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: należycie wykonał lub wykonuje usługę polegająca na zarządzaniu, lub udziale w zarządzaniu na zlecenie zewnętrznego w stosunku do Wykonawcy podmiotu, projektem realizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, finansowanym ze środków UE w ramach dowolnego programu operacyjnego, przez okres co najmniej 3 m-cy, przy czym okres realizacji projektu (na podstawie umowy z o dofinansowanie projektu) wynosił lub wynosi co najmniej 24 miesiące i wartość projektu była lub jest nie mniejsza niż 1 000 000,00 PLN.

 

  1. Zamawiający ustanawia następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie potencjału kadrowego wykonawcy:

Zamawiający uzna, że warunek dotyczący potencjału kadrowego Wykonawcy został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie realizacji usługi będzie dysponował osobą wykonującą funkcję Asystenta projektu, spełniającą poniższy warunek: posiadającą doświadczenie w zarządzaniu, przez okres co najmniej 3 m-cy, w charakterze Kierownika projektu lub Koordynatora projektu lub Asystenta projektu lub innej funkcji bezpośrednio związanej z zarządzaniem projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach dowolnego programu operacyjnego, o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN, którego okres realizacji obejmował lub obejmuje co najmniej 24 miesiące.

 

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego podanych w warunkach zamówienia dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  2. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców:
  1. którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie wobec Zamawiającego, chyba że było to następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosił odpowiedzialności,
  2. którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty,
  3. którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn.: zachodzą wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcami, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
  4. podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), dalej „ ustawa sankcyjna”:
    1. wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006  i rozporządzeniu 269/2014  albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
    2. których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
    3. których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
  5. będących osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
    1. udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
    2. handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
    3. o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
    4. finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
    5. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
    6. powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
    7. przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
    8. o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,

jeżeli nie upłynęło 5 lat (3 lata w przypadku podstawy wskazanej w pkt 4.2.4.8.) od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;

  1. jeżeli urzędującego członka ich organu zarządzającego lub wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt a., jeżeli nie upłynęło 5 lat (3 lata w przypadku podstawy wskazanej w pkt 4.2.4.8.) od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
  2. wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
  3. wobec których prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
  4. w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, jeżeli nie upłynęły 3 lata od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.
  1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.  

 

Rozdział 7.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, określonych w Rozdziale 6 Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Załączniku 1 do warunków zamówienia (Formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
  2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do warunków zamówienia. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki określone w Rozdziale 6 pkt 2.

 

Dowodami, o których mowa powyżej mogą być:

  1. poświadczenie (podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane);
  2. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a. przy czym obiektywne przyczyny, o których mowa powyżej należy opisać w ofercie.

 

W przypadku gdy usługi były wykonywane na rzecz Zamawiającego prowadzącego niniejsze Postępowanie Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

 

  1. Wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia, jakie będą dostępne wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do warunków zamówienia. Wykaz powinien obejmować informacje niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale 6 pkt 3
  2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w Rozdziale 6 pkt 5, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do warunków zamówienia.

 

Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Wykonawca może polegać na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia. Wraz z pisemnym zobowiązaniem wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne aktualne dokumenty rejestrowe (lub wskazać  bezpłatną i ogólnodostępną bazę danych za pomocą której Zamawiający może je uzyskać) podmiotu trzeciego, z których wynikać będzie umocowanie osoby, która podpisała zobowiązanie do reprezentacji podmiotu trzeciego, a jeżeli zobowiązanie w imieniu podmiotu trzeciego podpisał pełnomocnik – wraz z pełnomocnictwem w oryginale lub kopii notarialnej.

W  przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty (zgodnie z wyborem Wykonawcy). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia - nie spełnia”.

 

Rozdział 8.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady:

  1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) oraz dokumenty, wymienione w Rozdziale 7. przy czym:
  2. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa dokumenty i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1 i 4 ,
  3. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie wykazy, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2 i 3.

       

Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 10.

 

Rozdział 9.

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego gops@gopsmoszczenica.eu / Wykonawcy wskazany w ofercie.
  2. Wyjaśnienia dotyczące warunków zamówienia udzielane będą pocztą elektroniczną.
  3. Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści warunków zamówienia, powinien wystąpić z zapytaniem do zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału.
  4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej Zamawiającego. Pytania należy kierować do dnia 05.05.2023 r.
  5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest:

Pani Joanna Kleszyk.

 

 

Rozdział 10.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
  3. Ofertę należy sporządzić czytelnie, w języku polskim, w oparciu o formularze stanowiące załączniki do warunków zamówienia.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści zawartej w warunkach zamówienia.
  5. Wszystkie formularze oraz załączniki do oferty muszą zawierać podpis osób uprawnionych do występowania w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, udzielone przez uprawioną/e osobę/osoby, w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie.
  6. Oferta nie może zawierać zmian ani uzupełnień z wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez Zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów popełnionych przez Wykonawcę. W tym przypadku dokonane korekty muszą być parafowane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
  7. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane w warunkach zamówienia dokumenty.
  8. Dokumenty, których żąda Zamawiający, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty (zgodnie z wyborem Wykonawcy).
  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  10. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.
  11. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 r. poz. 419).
  12. Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie.
  13. Wzory załączników należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w warunkach zamówienia.
    W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich merytoryczna zawartość musi być tożsama z treścią formularzy niniejszych warunków zamówienia.
  14. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
  15. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z załącznikami w wewnętrznej (z adresem zwrotnym)
    i zewnętrznej zamkniętej kopercie z napisem:

 

 

Nadawca:

Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat:

OFERTA NA

Usługa wsparcia zarządzaniu oraz rozliczeniu projektu

 „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

 12.05.2023 r. godz. 10:30

 

  1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  1. Oferta musi zawierać:
  1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do warunków zamówienia:
  1. Wykazy i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2, 3, 4 powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami – załącznikami do warunków zamówienia, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje.
  1. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2, 3, 4  należy złożyć w formie oryginału.

 

Rozdział 11.

Miejsce, termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu: w terminie do dnia  12.05.2023 r. do godz. 1000.
  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
  3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  4. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
  5. Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej w terminie określonym w niniejszym punkcie. Oferty złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Adres e-mail służy wyłącznie do kontaktu technicznego w sprawie postępowania.

 

Rozdział 12.

Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności

  1. Wykonawca określi w ofercie łączną cenę ryczałtową brutto w rozbiciu na moduły. Wykonawca wskaże miesięczną cenę ryczałtową oferty brutto w przypadku modułu 1, (która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację usług w ramach pełnego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia) oraz kwotę ryczałtową za wykonanie modułu nr 2, która stanowi wynagrodzenie za wykonanie usług.
  2. Łączne wynagrodzenie wykonawcy i jednocześnie zobowiązanie zamawiającego stanowić będzie:
    1. W przypadku modułu 1 iloczyn miesięcznej ceny ryczałtowej i liczby pełnych miesięcy od zawarcia umowy do terminu końcowego realizacji zamówienia wskazanego w Rozdziale 5 oraz iloczyn 1/30 miesięcznej ceny ryczałtowej i liczby dni niepełnego miesiąca (jeżeli umowa zostanie zawarta w trakcie miesiąca kalendarzowego). UWAGA: Na potrzeby kalkulacji oferty Wykonawca przyjmie 5 pełnych miesięcy realizacji usługi. 
    2. W przypadku modułu 2 wartość kwoty ryczałtowej określonej w formularzu ofertowym za wykonanie usług w ramach modułu.
  3. Do umowy w § 4 ust. 1 zostanie wpisana kwota stanowiąca sumę wynagrodzeń za moduł 1 i 2, przy czym wynagrodzenie za moduł 1 zostanie wyliczone jako iloczyn miesięcznej ceny ryczałtowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie i liczby pełnych miesięcy od zawarcia umowy do terminu końcowego realizacji zamówienia wskazanego w § 3 ust. 1 oraz iloczyn 1/30 miesięcznej ceny ryczałtowej i liczby dni niepełnego miesiąca (jeżeli umowa zostanie zawarta w trakcie miesiąca kalendarzowego.
  4. Z zastrzeżeniem ust 3, cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia.
  5. Walutą ceny jest złoty polski.
  6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  7. Należność płatna będzie po zakończeniu realizacji każdego miesiąca w przypadku modułu 1 oraz jednorazowo po zrealizowaniu usług w ramach modułu 2, przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

 

WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W DOŁĄCZONYCH DOKUMENTACH.

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 89
Utworzono dnia: 04.05.2023

Historia publikacji

  • 11.05.2023 14:52, Administrator
    Edycja dokumentu: Zaproszenie do składania ofert W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO o wartości mniejszej niż 130.000 zł PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Usługa wsparcia w zarządzaniu oraz rozliczeniu projektu „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”
  • 11.05.2023 14:52, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o unieważnieniu postępowania
  • 10.05.2023 11:20, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert