Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica

Przejdź do treści

ADAPTACJA CZĘŚCI PODDASZA BUDYNKU KOMUNALNEGO W MOSZCZENICY UL. SAMORZĄDOWA 1 DLA POTRZEB KLUBU SENIORA

  1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiającym w Postępowaniu jest:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica ul. Samorządowa 2 38-321 Moszczenica

 

  1. DANE TELEADRESOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Osoba do kontaktu w sprawie Postępowania: Joanna Kleszyk

 E-mail:  gops@gopsmoszczenica.eu  

         Telefon: 18 35 41 240 

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja Postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/,

http://moszczenica.naszops.pl/bip/

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, WARUNKI I TERMIN WYKONANIA

1. Przedmiotem  zamówienia jest:

1.1. Wykonanie robót budowlanych i adaptacyjnych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części poddasza budynku w Moszczenicy przy ul. Samorządowej 1 o powierzchni całkowitej  76,90 m2 dla potrzeb Klubu Seniora.   Prace obejmować będą:  poprawę konstrukcji dachowej, wydzielenie pomieszczeń /zgodnie z projektem/, montaż stolarki okiennej
i drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan-co wentylacji i klimatyzacji - wraz z montażem urządzeń, docieplenie, wykonanie tynków i wylewek, prace wykończeniowe.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach do niniejszej SWZ: projekt techniczny wraz z przedmiarami robót poszczególnych branż.

          Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny robót. Podstawą jest projekt  techniczny wraz z przedmiarami.

1.4.  Zamówienie obejmuje również wykonanie dodatkowych /jeśli takie wystąpią/ robót i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie zostały one ujęte w przedmiarze robót, a wymagają tego aktualne przepisy prawa i warunkują realizacje przedmiotu zamówienia zgodnie z celem.

  1. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący  załącznik nr 10 do SIWZ. 
  2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

45000000-7 Roboty budowlane

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 Roboty w zakresie usuwania gruzu

45330000-9 Roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynku

  1. W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa powyżej  opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją.
  2. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
  3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca może zaoferować dłuży okres (o pełne okresy miesięczne), co będzie podlegać ocenie w kryteriach oceny ofert.
  4. Zamawiający wymaga, by zamówienie zostało wykonane w terminie 90 dni po zawarciu  umowy z Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji co będzie podlegać ocenie w kryteriach oceny ofert.
  5. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca.
  6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
  7. Wszystkie użyte materiały, wyroby muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
  8. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  9. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
  10. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót
    z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
  11. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19, podczas realizacji robót.
  12. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
  13. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie telefonicznym z  Zamawiającym  - Telefon: 18 35 -41- 240.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Składanie ofert:

  1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z rozdziałem IX niniejszego SWZ.
  2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia udostępnionego na miniPortalu za pośrednictwem ePuap.
  3. Sposób   złożenia  oferty został  opisany w Instrukcji  użytkownika  systemu  miniPortal Epuap- dostępnego pod adresem -https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
  4. Termin składania ofert upływa w dniu 05 sierpień 2021r. o godz. 9:00
  5. Za datę przekazania oferty oraz innych dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na ePUAP.
  6. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 PZP.
  7. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę przez formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku zgodnie z instrukcją miniPortalu.
  8. Wykonawca nie może skutecznie wycofać oferty ani wprowadzić zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

 

 

 

Otwarcie ofert:

  1. Otwarcie ofert jest jawne.
  2. Oferty zostaną otwarte w dniu 05 sierpień 2021 roku o godzinie 9.30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 5.
  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz umieści informacje w tym zakresie na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  4. Po otwarciu ofert zostanie sporządzony protokół zawierający informacje o: kwocie, jaką Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz o złożonych ofertach z podaniem nazw lub imion i nazwisk Wykonawców, siedzibach i miejscach prowadzonej działalności i oferowanych kwot.
  5. Informacje z pkt 2.3 i .2.4 zostaną niezwłocznie udostępnione na stronie internetowej http://moszczenica.naszops.pl/bip/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl - w miejscu publikacji ogłoszenia
  6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
  7. W przypadku awarii systemu, przy użyciu którego następuje otwarcie ofert, która to awaria powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko jeden raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT 

  1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

 

Lp.

Opis kryteriów oceny ofert

Waga kryterium w %

1)

Cena 

60

2)

Gwarancja  

20

3) 

Termin realizacji zamówienia 

20

Razem:

100

 

  1. Punkty w w/w kryteriach wyliczane będą następująco: 

 

  1. Cena (C) - według wzoru:  

C = (cena najniższa : cena badana) x 60 pkt 

Przez cenę rozumiana jest wartość brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,  wskazana w formularzu ofertowym.

 

  1. Okres  gwarancji (G) - według wzoru: 

Gk = (okres gwarancji w ofercie badanej : okres gwarancji najdłuższy) x 20 pkt 

 

Okres gwarancji liczony jest w miesiącach, przy czym:

  • minimalny wymagany okres gwarancji wynosi: 24 miesiące

Oferty z okresem gwarancji krótszym niż wymagany powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.  W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje w minimalny wymagany okres gwarancji.  

  • maksymalny okres gwarancji wynosi: 60 miesięcy

W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy (niż maksymalny) okres gwarancji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny wskazany powyżej.

 

  1. W Kryterium  - Termin wykonania zamówienia  - (T) ) - według wzoru: 

T = (termin najkrótszy : termin w ofercie badanej)  x 20 pkt 

 

Termin wykonania liczony jest w dniach, przy czym:

  • maksymalny wymagany termin wykonania wynosi: 90 dni od zawarcia umowy,

Oferty z terminem wykonania dłuższym niż wymagany powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu wykonania, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny wymagany termin wykonania.  

  • minimalny termin wykonania wynosi: 70 dni od zawarcia umowy,

W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje krótszy (niż minimalny) termin wykonania, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny wskazany powyżej.

 

 

WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTACH

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 194
Utworzono dnia: 21.07.2021

Historia publikacji

  • 25.08.2021 14:56, Administrator
    Dodanie załącznika: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • 05.08.2021 10:47, Administrator
    Dodanie załącznika: Protokół z otwarcia ofert
  • 05.08.2021 09:01, Administrator
    Edycja załącznika: Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia