Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu Dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu
Dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu:
„Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Projekt numer: [ RPMP.09.02.01-12-0681/19]
Nazwa i adres Zamawiającego:
- Zamawiającym w Postępowaniu jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica
- Adres Zamawiającego: ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica
- Dane teleadresowe dotyczące zamówienia:
e-mail: gops@gopsmoszczenica.eu
Telefon: 18 354-12-40
- Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja postępowania: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ http://moszczenica.naszops.pl/bip/
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”, realizowanego w 3 edycjach tj. 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
- Zamówieniem objęte są dostawy artykułów spożywczych wymienionych w ust. 5 na zajęcia prowadzone przez wykonawcę umowy nr GOPS431-8/10/2020 z 5.10.2020 r. dotyczącej realizacji zajęć szkoleniowych, doradczych i terapeutycznych dla skierowanych przez Zamawiającego rodzin – uczestników projektu „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” w okresie trwania projektu tj. 9.08.2021r. do 29.08.2023r.
- Dostawa dotyczyć będzie następujących zajęć:
- Zadania 11 - Zajęcia grupy wsparcia (edycja 1, edycja 2, edycja 3) :
- poczęstunek dla średnio 50 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 2 spotkania na miesiąc dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,
- w miesiącu średnio do przygotowania 100 zestawów poczęstunków, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem
b) Zadanie 13 (a-c) - Szkoła dla rodziców (edycja 1, edycja 2, edycja 3)
- poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 2 spotkania na miesiąc dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,
- w miesiącu średnio do przygotowania 40 zestawów poczęstunków, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem
- Zadanie nr 14 (a-c) - Warsztaty prawne (edycja 1, edycja 2, edycja 3)
- poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 1 spotkania na 2 miesiące dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,
- średnio do przygotowania 20 zestawów poczęstunków – średnio 1x na 2 miesiące, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem. Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 240 zestawów poczęstunków.
- Zadanie nr 16 warsztaty edukacyjne dla rodziców (edycja 1, edycja 2, edycja 3)
- poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników / średnio 2 spotkania w miesiącu dla każdej grupy uczestników w okresie do 29.08.2023 r.
- Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 960 zestawów poczęstunków Konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem.
- Zadanie nr 17 - warsztaty edukacyjne dla dzieci (edycja 1, edycja 2, edycja 3)
- poczęstunek dla średnio 30 osób, w podziale na grupy po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników / średnio 2 spotkania w miesiącu dla każdej grupy uczestników w okresie do 29.08.2023 r.
- Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 1440 zestawów poczęstunków. Konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem.
Zamawiający informuje, iż w razie sytuacji nadzwyczajnych związanych z ograniczeniami i wytycznymi w zakresie realizacji zajęć grupowych związanymi z sytuacją epidemiologiczną COVID-19 średnia częstotliwość zajęć może ulec zmianie.
Poczęstunki powinny się składać z napojów tj. woda gazowana, woda niegazowana, sok jabłkowy 100 %, sok pomarańczowy 100 %, mleko 1,5 %, jogurt owocowy, serek homogenizowany, bułka maślana lub drożdżówka z nadzieniem lub kanapka z wędliną i/lub serem i dodatkiem warzywnym, ciastka kruche, paluszki solone, owoce sezonowe, ponadto kawa rozpuszczalna, kawa sypana, herbata czarna ekspresowa, herbata owocowa ekspresowa, w tym dla 1 osoby minimum 0,5 l butelka wody gazowanej lub niegazowanej, 0,25 l soku, gorący napój kawa lub herbata, bułka z wędliną i/lub serem zamiennie drożdżówka z nadzieniem lub bułka maślana, bądź inne wskazane przez Zamawiającego.
- Każdorazowo na trzy dni przed spotkaniem Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę artykułów koniecznych do dostarczenia na dane spotkanie w terminie nie później niż na dwie godziny przed jego rozpoczęciem.
- Poczęstunki będą dostarczane do Centrum Rodziny w Moszczenicy (38-321) ul. Samorządowa 1.
- Wykonawca zapewnia odpowiednie naczynia (jednorazowe talerze, sztućce, kubki), serwetki jednorazowe do spożycia poczęstunku.
- Wspólny Słownik Zamówień:
15980000-1 Napoje bezalkoholowe
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15500000-3 Produkty mleczarskie
Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć Zamawiającemu: w terminie do dnia 30.07.2021r. do godz. 14.00
- Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
- Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej w terminie określonym w niniejszym punkcie. Oferty złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
- Adres e-mail służy wyłącznie do kontaktu technicznego w sprawie postępowania.
Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
- Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty – zgodnie z założonym kryterium oceny ofert – stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, jakie może on uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
- Przez cenę ofertową rozumie się cenę brutto.
- Cena powyższa zostanie wyliczona jako iloczyn ceny jednostkowej poczęstunku dla jednej osoby i ilości spotkań.
- Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie.
- Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące Strony wynagrodzenie niezmienne przez okres realizacji zadania.
- Cenę oferty należy skalkulować formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza ofertowego. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ.
- Wymienione wartości w ofercie (kwota netto, brutto, kwota podatku VAT) należy podać
w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb tj. końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. - Cena oferty winna zawierać należny VAT. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązków wykonawcy – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów
i usług. - Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny ofertowej w kilku wariantach.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Wybór oferty nastąpi na podstawie kryterium ceny – 100%.
- Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną.
- Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie, za które Zamawiający uzna w szczególności bezsporne,
nie budzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np. widoczna mylna pisownia wyrazów, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą i słownie, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- oczywiste omyłki pisarskie, za które Zamawiający uzna w szczególności bezsporne,
- Za oczywiste omyłki rachunkowe, o których mowa w ust. 3 lit a powyżej Zamawiający uzna
w szczególności omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach. Wystąpią one
w szczególności, gdy składniki obliczonej wartości liczbowej są prawidłowe, a wyniki działań arytmetycznych dokonane na podstawie tych składników są błędne. Za omyłki te Zamawiający uzna w szczególności: błędnie obliczenie prawidłowo podanej w ofercie stawki podatku od towarów i usług, błędne zsumowanie w ofercie wartości netto i kwoty podatku od towarów i usług, błędny wynik działania matematycznego wynikający z dodawania lub mnożenia. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylać się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający będzie miał prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W DOŁĄCZONYM DOKUMENTACH