Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica

Przejdź do treści

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu Dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu

 

 

 

 

Dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu:

 „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”   

 

 

Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” finansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa  Małopolskiego na lata 2014-2020

Projekt numer: [ RPMP.09.02.01-12-0681/19] 

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

  1. Zamawiającym w Postępowaniu jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica
  2. Adres Zamawiającego: ul. Samorządowa 2,  38-321 Moszczenica
  3. Dane teleadresowe dotyczące zamówienia:

 e-mail: gops@gopsmoszczenica.eu   

 Telefon: 18 354-12-40

  1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja postępowania: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/  http://moszczenica.naszops.pl/bip/

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do poczęstunku dla uczestników projektu: „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”, realizowanego w 3 edycjach tj. 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
  2. Zamówieniem objęte są dostawy artykułów spożywczych wymienionych w ust. 5 na zajęcia prowadzone przez wykonawcę umowy nr GOPS431-8/10/2020 z 5.10.2020 r. dotyczącej realizacji zajęć szkoleniowych, doradczych i terapeutycznych dla skierowanych przez Zamawiającego rodzin – uczestników projektu  „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” w okresie trwania projektu tj. 9.08.2021r. do 29.08.2023r.
  3. Dostawa dotyczyć będzie następujących zajęć:
  1. Zadania 11 - Zajęcia grupy wsparcia (edycja 1, edycja 2, edycja 3) :

- poczęstunek dla średnio 50 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 2 spotkania na miesiąc dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,

- w miesiącu średnio do przygotowania 100 zestawów poczęstunków, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem

 

           

b)    Zadanie 13 (a-c) - Szkoła dla rodziców (edycja 1, edycja 2, edycja 3)

 

- poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 2 spotkania na miesiąc dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,

- w miesiącu średnio do przygotowania 40 zestawów poczęstunków, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem

  1. Zadanie nr 14 (a-c) - Warsztaty prawne  (edycja 1, edycja 2, edycja 3)

- poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników /średnio 1 spotkania na 2 miesiące dla każdej grupy uczestników/ w okresie do 29.08.2023 r.,

- średnio do przygotowania 20 zestawów poczęstunków – średnio 1x na 2 miesiące, konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem. Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 240 zestawów poczęstunków.

  1. Zadanie nr 16 warsztaty edukacyjne dla rodziców (edycja 1, edycja 2, edycja 3)

            - poczęstunek dla średnio 20 osób, w podziale na grupy po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników / średnio 2 spotkania w miesiącu dla każdej grupy uczestników w okresie do 29.08.2023 r.

- Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 960 zestawów poczęstunków Konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem.

  1. Zadanie nr 17 - warsztaty edukacyjne dla dzieci (edycja 1, edycja 2, edycja 3)

- poczęstunek dla średnio 30 osób, w podziale na grupy po zgłoszeniu przez Zamawiającego terminu zajęć i ilości uczestników / średnio 2 spotkania w miesiącu dla każdej grupy uczestników w okresie do 29.08.2023 r.

- Maksymalnie w całym okresie realizacji umowy 1440 zestawów poczęstunków. Konkretna liczba zestawów i daty ich dostarczenie będą wskazane Wykonawcy na trzy dni przed planowanym spotkaniem.

 

Zamawiający informuje,  iż w razie sytuacji nadzwyczajnych związanych z ograniczeniami i wytycznymi w zakresie realizacji zajęć grupowych związanymi z sytuacją epidemiologiczną COVID-19 średnia częstotliwość zajęć może ulec zmianie.

 

Poczęstunki powinny się składać z napojów tj. woda gazowana, woda niegazowana, sok jabłkowy 100 %, sok pomarańczowy 100 %, mleko 1,5 %, jogurt owocowy, serek homogenizowany, bułka maślana lub drożdżówka z nadzieniem lub kanapka z wędliną i/lub serem i dodatkiem warzywnym, ciastka kruche, paluszki solone, owoce sezonowe, ponadto kawa rozpuszczalna, kawa sypana, herbata czarna ekspresowa, herbata owocowa ekspresowa, w tym dla 1 osoby minimum 0,5 l butelka wody gazowanej lub niegazowanej, 0,25 l soku, gorący napój kawa lub herbata, bułka z wędliną i/lub serem zamiennie drożdżówka z nadzieniem lub bułka maślana, bądź inne wskazane przez Zamawiającego.

  1. Każdorazowo na trzy dni przed spotkaniem Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę artykułów koniecznych do dostarczenia na dane spotkanie w terminie nie później niż na dwie godziny przed jego rozpoczęciem.
  2. Poczęstunki będą dostarczane do Centrum Rodziny w Moszczenicy (38-321) ul. Samorządowa 1.
  3. Wykonawca zapewnia odpowiednie naczynia (jednorazowe talerze, sztućce, kubki), serwetki jednorazowe do spożycia poczęstunku.
  4. Wspólny Słownik Zamówień:

15980000-1 Napoje bezalkoholowe

15800000-6 Różne produkty spożywcze

15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty

15500000-3 Produkty mleczarskie

 

Miejsce, termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu: w terminie do dnia   30.07.2021r.  do godz. 14.00
  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
  3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  4. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
  5. Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej w terminie określonym w niniejszym punkcie. Oferty złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
  6. Adres e-mail służy wyłącznie do kontaktu technicznego w sprawie postępowania.

Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności

  1. Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty – zgodnie z założonym kryterium oceny ofert – stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, jakie może on uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
  2. Przez cenę ofertową rozumie się cenę brutto.
  3. Cena powyższa zostanie wyliczona jako iloczyn ceny jednostkowej poczęstunku dla jednej osoby i ilości spotkań.
  4. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie.
  5. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące Strony wynagrodzenie niezmienne przez okres realizacji zadania.
  6. Cenę oferty należy skalkulować formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza ofertowego. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ.
  7. Wymienione wartości w ofercie (kwota netto, brutto, kwota podatku VAT) należy podać
    w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb tj. końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
  8. Cena oferty winna zawierać należny VAT. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązków wykonawcy – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów
    i usług.
  9. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny ofertowej w kilku wariantach.

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

  1. Wybór oferty nastąpi na podstawie kryterium ceny – 100%.
  2. Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie:
    1. oczywiste omyłki pisarskie, za które Zamawiający uzna w szczególności bezsporne,
      nie budzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np. widoczna mylna pisownia wyrazów, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą i słownie,  
    2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
    3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian
      w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Za oczywiste omyłki rachunkowe, o których mowa w ust. 3 lit a powyżej Zamawiający uzna
    w szczególności omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach. Wystąpią one 
    w szczególności, gdy składniki obliczonej wartości liczbowej są prawidłowe, a wyniki działań arytmetycznych dokonane na podstawie tych składników są błędne. Za omyłki te Zamawiający uzna w szczególności: błędnie obliczenie prawidłowo podanej w ofercie stawki podatku od towarów i usług, błędne zsumowanie w ofercie wartości netto i kwoty podatku od towarów i usług, błędny wynik działania matematycznego wynikający z dodawania lub mnożenia.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylać się od zawarcia umowy
    w sprawie zamówienia, Zamawiający będzie miał prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W DOŁĄCZONYM DOKUMENTACH

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 191
Utworzono dnia: 23.07.2021

Historia publikacji

  • 02.08.2021 14:14, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja komisji konkursowej
  • 23.07.2021 15:49, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 3 Wzór umowy
  • 23.07.2021 15:49, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania