Organizacja i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych i wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”.
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych i wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
I.Nazwa i adres Zamawiającego:
1. Zamawiającym w Postępowaniu jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica
2. Adres Zamawiającego: ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica
3. Dane teleadresowe dotyczące zamówienia:
e-mail: gops@gopsmoszczenica.eu / Telefon: 18 35 41 240
4. Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja postępowania: http://moszczenica.naszops.pl/bip/
5. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl
II.Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), zwanej dalej ustawą Pzp oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
III.Opis przedmiotu zamówienia:
- Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie 2 cykli warsztatowych dla dzieci w formie 2 półkolonii pn. „Każdy dzień może być przygodą”. Półkolonia realizowana w okresie wakacyjnym w roku 2022 oraz w okresie wakacyjnym w roku 2023 dla 2 grup wiekowych/każda edycja: Grupa I – dzieci w wieku 6 – 11 lat oraz Grupa II – dzieci w wieku 12 – 15 lat. Zajęcia prowadzone przez dwóch trenerów/animatorów dla każdej grupy jednocześnie.
- Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch 3-dniowych cykli warsztatowych, ( jeden cykl = jedna edycja) w formie wyjazdowych warsztatów dla rodzin pn. „Wyjazdowa jesienna Akademia Rodzin” dla maksymalnie 120 osób w dwóch edycjach. Na każdym z wyjazdów odrębnie zajęcia warsztatowe dla grupy rodziców oraz zajęcia warsztatowe dla grupy dzieci.
Zadanie 1 - Warsztaty: Każdy dzień może być przygodą.
- Uczestnikami zajęć będzie łącznie 40 dzieci w wieku 6-15 podzielonych na 2 grupy wiekowe w każdej z 2 edycji /edycja 2022 oraz edycja 2023/. Każda z grup liczyć będzie po około 10 osób (8-12 osób). Minimalna łączna liczba uczestników na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 30 dzieci.
- Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 31 sierpnia 2022 r. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie od 1.07.2023 do 31.07.2023 r.
- Każda edycja zamówienia realizowana będzie w wymiarze 4 dni zajęciowych, na które złożą się aktywności opisane w pkt. 4
- Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
- warsztaty animacyjne prowadzone w wymiarze 24 godzin dydaktycznych w pierwszym i trzecim dniu półkolonii (po 6 godzin dydaktycznych na każdy dzień dla każdej z grup wiekowych). Zajęcia z każdą podgrupą prowadzi po 2 trenerów / animatorów.
- W ciągu dni warsztatów wymienionych w pkt. A - Wykonawca zapewni materiały na zajęcia, trenerów, sprzęt sportowy i animacyjny niezbędny do realizacji zaplanowanych zajęć. Ponadto Wykonawca w zapewni w każdym z ww. dni drugie śniadanie dla dzieci oraz dwudaniowy obiad (CATERING zupa, drugie danie i napój). Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia zajęć.
- W 2 dniu półkolonii Wykonawca zapewnia wyjazd do kina w Gorlicach w tym: Wykonawca zapewnia obsługę w postaci osoby odpowiedzialnej za grupę (koordynatora wyjazdu), opiekunów, transport busem na trasie Moszczenica – Gorlice – Moszczenica. Wykonawca zapewnia bilety wstępu do kina oraz obiad na miejscu
w Gorlicach. - W 4 dniu półkolonii Wykonawca zapewnia wyjazd do skamieniałego miasta w Ciężkowicach. Wykonawca zapewnia obsługę w postaci osoby odpowiedzialnej za grupę (koordynatora wyjazdu), opiekunów oraz transport busem na trasie Moszczenica – Ciężkowice – Moszczenica. Wykonawca zapewnia bilety wstępu do Rezerwatu Skamieniałe Miasto, suchy prowiant, a także obiad/lub ognisko/gril na miejscu w Ciężkowicach.
- w 1- 4 dniu warsztatów/półkoloni wykonawca zapewnia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmujący cały okres pobytu, w oraz przejazdy i pobyt na wycieczkach
2. Zadanie 2 – Wyjazdowa jesienna akademia rodzin
- Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach /2 edycje czyli 2 trzydniowe wyjazdy jesienią 2022r/. W obu edycjach uczestniczyć będzie maksymalnie 120 osób – uczestników projektu (oraz 4 przedstawicieli zamawiającego/pracowników GOPS i 2 opiekunów – nie więcej niż 8 osób w dwóch edycjach). Minimalna łączna liczba uczestników projektu na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 40 dzieci.
- Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 31.10.2022 r. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie do 30.11.2022 r.
- Warsztaty edukacyjno/terapeutyczno/animacyjne w każdej z 2 edycji wyjazdu prowadzone będą w wymiarze 20 godzin dydaktycznych (nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych na dzień dla każdej z 4 grup: 2 grupy - zajęcia dla dzieci / 2 grupy - zajęcia dla dorosłych. Łącznie w jednej edycji 80 godzin dydaktycznych, łącznie w 2 edycjach 160 godzin dydaktycznych
- Tematyka warsztatów: Trzymasz klucze do przyszłości dziecka – analiza obszarów wymagających poprawy, Budowanie rodzinnego systemu wartości, Dyscyplina a kara – jak określać granic, Rozwiązywanie problemów, Bycie dobrym słuchaczem – opanowanie sztuki słuchania, Rodzic na luzie, a nie w biegu, Wiosenne porządki w życiu rodziny, Wiara w siebie – mity doskonałego rodzica, Wychować pewne siebie dziecko, Pogłębianie więzi z dzieckiem, Motywacja, Kapitan drużyny (członkowie rodziny grają do jednej bramki), Rodzic bez poczucia winy, Rozwijaj się jako rodzic - swoje marzenia i aspiracje. Dziecko uczy się z tego co widzi, Model GROW, Coaching rodzicielski, Postawy rodzicielskie, Bezpieczne dziecko – szczęśliwe dziecko – uzależnienie od telefonu, komputera, internetu.
- Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu w obie strony (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Moszczenica - …… - Moszczenica
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie w województwie małopolskim, oraz w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza realizację każdej z 2-óch edycji w innym ośrodku przy czym Wykonawca składając ofertę w postepowaniu gwarantuje, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w ośrodku lub ośrodkach zapewniających ten sam standard dla obu edycji.
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 2 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 4 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 4 grup uczestników – tj. 2 grupy dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
- zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiad i kolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w drugim dniu pobytu oraz śniadanie i obiad w trzecim dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
- zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce, drobne słone lub słodkie przekąski ),
- Część wspólna dla obu zadań:
Wykonawca zobowiązany jest do: w terminie 30 dni od zakończenia realizacji każdej usługi cząstkowej tj. każdej edycji zajęć w ramach zadania 1 i każdej edycji zajęć w ramach zadania 2 - przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
- Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu, a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
- Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
- Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
- W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
- materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
- materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.
- Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod główny:
„80500000-9 usługi szkoleniowe”
Kody pomocnicze:
„80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe”
„63511000-4 organizacja wycieczek”
„60000000-8 usługi transportowe”
„85311300-5 usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży”
IV.Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2023 r.
Zadanie 1 - Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 31.08.2022 r.. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie 1.07.2023 r. – 31.07.2023 r.
Zadanie 2 - Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 31.10.20222 r. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie do 30.11.2022 r.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Joanna Kleszyk – Kierownik Gops
Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą do dnia 8 września 2022 r. - od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w ust. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Sposób i termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć przez Platformę miniPortal, ePUAP dostępne pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
- Ofertę należy złożyć do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godz. 1000.
- O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
- Otwarcie nastąpi dnia 10 sierpnia 2022 r. o godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie ofert na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
- W przypadku awarii Platformy, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
- Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowania zamówienia.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
- nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W DOŁĄCZONYCH DOKUMENTACH.