Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica

Przejdź do treści

ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA CENTRUM RODZINY W GMINIE MOSZCZENICA W BUDYNKU: MOSZCZENICA UL. SAMORZĄDOWA 1

  1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiającym w Postępowaniu jest:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica

ul. Samorządowa 2

38-321 Moszczenica

 

  1. DANE TELEADRESOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Osoba do kontaktu w sprawie Postępowania: Joanna Kleszyk

E-mail:  gops@gopsmoszczenica.eu  

         Telefon: 18 35 41 240

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja Postępowania: http://moszczenica.naszops.pl/bip/ Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr 561068-N-2020 z dnia 2020-07-13

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, WARUNKI I TERMIN WYKONANIA
  1. Przedmiotem  zamówienia jest:
    1.  Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania  poddasza budynku w Moszczenicy przy ul. Samorządowej 1 dla potrzeb Centrum Rodziny w Moszczenicy.
    2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania  poddasza budynku w Moszczenicy przy ul. Samorządowej 1 dla potrzeb Centrum Rodziny w Moszczenicy. 
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący  załącznik nr 10 do SIWZ.
  3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania

74222100-2 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 Roboty budowlane

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 Roboty w zakresie usuwania gruzu

45330000-9 Roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne

45000000-0 Roboty instalacyjne w budynku

  1. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 2 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych.
  2. W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust. 2 opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, o której mowa w ust. 2.
  3. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
  4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca może zaoferować dłuży okres (o pełne okresy miesięczne), co będzie podlegać ocenie w kryteriach oceny ofert.
  5. Zamawiający wymaga, by zamówienie zostało wykonane w terminie do 180 dni od zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji liczony w dniach od dnia zawarcia umowy, co będzie podlegać ocenie w kryteriach oceny ofert.
  6. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca.
  7. Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych.
  8. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie telefonicznym z  Zamawiającym  - Telefon: 18 35 -41- 240.
  10. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  11. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych (rozbiórki i demontaże elementów budowlanych, instalacji lub urządzeń), ogólnobudowlanych (roboty murowe, betonowe, posadzkowe), wykończeniowych (roboty malarskie, tynkarskie, płytkarskie, związane z wykończeniem posadzek, ścian i sufitów), instalacyjnych, wentylacyjnych, sanitarnych, elektrycznych, niskoprądowych (roboty związane z układaniem instalacji i zabudową urządzeń oraz wyposażenia tych instalacji) i energetycznych.
  12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 14. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 11 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.

 

WADIUM

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Składanie ofert:
    1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do godziny 14.30 dnia 28.07.2020.r. w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Moszczenicy, ul. Samorządowa 2,
      38-321 Moszczenica
    2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci Wykonawcy bez otwierania.
  2. Otwarcie ofert:
  1. Otwarcie ofert jest jawne.
  2. Oferty zostaną otwarte w dniu 28.07.2020 roku o godzinie 15.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój  nr 2.
  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwę  i adres siedziby Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz pozostałe informacje wskazane w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
  5. Informacje z pkt 2.3 i .2.4. zostaną niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnione na stronie internetowej http://moszczenica.naszops.pl/bip/

3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko jeden raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 405
Utworzono dnia: 13.07.2020

Historia publikacji

  • 12.08.2020 14:07, Administrator
    Dodanie załącznika: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • 29.07.2020 13:17, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja z otwarcia ofert
  • 13.07.2020 16:23, Administrator
    Edycja dokumentu: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA CENTRUM RODZINY W GMINIE MOSZCZENICA W BUDYNKU: MOSZCZENICA UL. SAMORZĄDOWA 1