Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy

ul. Samorządowa 2, 38-321 Moszczenica

Przejdź do treści

Ogłoszenie o zamówieniu - Wiosenna Akademia Rodzin dla uczestników projektu pn. „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica”.

I.Nazwa i adres Zamawiającego:

 

1. Zamawiającym w Postępowaniu jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy – jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica

2.  Adres Zamawiającego: ul. Samorządowa 2,  38-321 Moszczenica

3.  Dane teleadresowe dotyczące zamówienia:

e-mail: gops@gopsmoszczenica.eu  / Telefon: 18 35 41 240

4.  Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bdbc25b5-2713-11ee-9aa3-96d3b4440790

 

II.Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.

 

 

III.Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego cyklu szkoleń wyjazdowych dla rodzin tj. rodziców i dzieci  - Beneficjentów projektu „Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica” w formule i pod nazwą Wiosenna Akademia Rodzin. 
  2. Uczestnikami szkolenia wyjazdowego będzie maksymalnie 98 osób w tym rodziców i dzieci w wieku 2-18 lat oraz 3 osoby ze strony Zamawiającego.  Minimalna liczba uczestników wynosi 32 osoby w tym 30  (rodzice oraz dzieci)  i 2 osoby ze strony Zamawiającego.  
  3. Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie do 29.08.2023 r. przy czym szkolenie wyjazdowe musi odbyć się w terminie przypadającym od 21.08.2023 do 27.08.2023
  4. Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych:

 Warsztaty  - akademia rodzin

  1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
  2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
  3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych obejmujące następujące zagadnienia:
  1. Wiosenne porządki w życiu rodziny
  2. Wiara w siebie – mity doskonałego rodzica
  3. Wychować pewne siebie dziecko
  4. Pogłębianie więzi z dzieckiem
  5. Motywacja
  6. Kapitan drużyny (członkowie rodziny grają do jednej bramki)
  7. Rodzic bez poczucia winy
  8. Rozwijaj się jako rodzic - swoje marzenia i aspiracje
  9. Dziecko uczy się z tego co widzi
  10. Bezpieczne dziecko – szczęśliwe dziecko – uzależnienie od telefonu, komputera, Internetu.
  1. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
  2. Czas trwania: 40 godzin dydaktycznych (3 dni po 5-7 godzin dydaktycznych dla 2 grup każdego dnia) .

 

Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych

  1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
  2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 2 do 10 r.ż.
  3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie  
  4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
  5. Czas trwania: 20 godzin dydaktycznych (3 dni po 5-7 godzin dydaktycznych każdego dnia). 

 

Warsztaty z zakresu integracji emocjonalnej dla dzieci starszych

  1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
  2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku powyżej 10 lat.
  3. Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
  4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
  5. Czas trwania: 20 godzin dydaktycznych (3 dni po 5-7 godzin dydaktycznych każdego dnia).
  1. Wykonawca zobowiązany jest do:
  1. dysponowania co najmniej 4 osobami z kwalifikacjami niezbędnymi do prowadzenia zajęć o wskazanej wyżej tematyce pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
  2. dysponowania co najmniej 2 opiekunami dla dzieci posiadającym niezbędne uprawnienia pedagogiczne w zakresie opieki nad dziećmi,  
  3. dysponowania co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca. Koordynator będzie uczestniczył w wyjeździe, zapewni prawidłową koordynację i obsługę organizacyjną realizacji umowy oraz współpracę ze strony Wykonawcy, w tym w szczególności będzie odpowiedzialny za terminową realizację zadań, oraz bieżący kontakt z Zamawiającym i uczestnikami wyjazdu ze strony Zamawiającego we wszelkich spawach organizacyjnych. Koordynator będzie odpowiedzialny za jakość realizacji usługi i do niego będą zgłaszane wszelkie uwagi ze strony Zamawiającego i uczestników. Koordynator będzie reagował na bieżąco na uwagi i dążył do poprawy jakości świadczonych usług.  Zapewni prawidłowy i  terminowy przepływ dokumentacji do Zamawiającego. Dokona odbioru prawidłowo wykonanych zadań w imieniu Wykonawcy.

Koordynator przygotuje w imieniu Wykonawcy szczegółowy programu szkolenia wyjazdowego, ze wskazaniem dat realizacji, oraz przekaże go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,

  1. poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym koszty transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica oraz  miejsce pobytu – miejsce atrakcji turystycznej – miejsce pobytu – w każdym z dni pobytu w zależności od potrzeb o godzinie uzgodnionej z Zamawiającym,
  2. zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW ) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
  3. zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku wypoczynkowym znajdującym się w województwie podkarpackim w atrakcyjnej turystycznie miejscowości w powiatach bieszczadzkim lub leskim,  z wyłączeniem gminy Ustrzyki Dolne
  4. zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku wypoczynkowym znajdującym się w województwie podkarpackim w powiecie leskim lub bieszczadzkim zlokalizowanego nie dalej niż 20 km w linii prostej od zapory na Jeziorze Solińskim ;
  5. zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych dotyczących Jeziora Solińskiego obejmujących: przejazd koleją gondolową na Jeziorem Solińskim w obie strony, zwiedzanie elektrowni szczytowo–pompowej w Solinie wraz ze spacerem wzdłuż jeziora oraz przejazd statkiem po Jeziorze Solińskim; Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z organizacją ww. atrakcji tj. transport autokarami (nie dopuszcza się wykorzystania publicznych środków transportu), koszty biletów wstępu i wszelkie inne koszty związane z organizacją atrakcji turystycznej.
  6. zapewnienia 2 autokarów na potrzeby uczestników wyjazdu w czasie pobytu w ośrodku przez okres całego pobytu grupy z możliwością zorganizowania na żądanie Zamawiającego dodatkowej wycieczki autokarowej z trasą przejazdu do 200 km łącznie (tj. do 100 km na jeden autokar).  
  7. zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem sanitarnym w obiekcie ośrodku o dobrym standardzie /pościel, łazienka wyposażona w ręczniki oraz podstawowe środki higieny osobistej/  tj. pokoi 2 do maksymalnie 4 osobowych, każdy pokój z osobną łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza; w przypadku rodziny wieloosobowej (powyżej 4 osób) - niezbędnym jest zakwaterowanie takiej rodziny w pokoju typu „studio” (w składzie 2 pokoje, łazienka) lub w pokojach pozostających w bezpośrednim sąsiedztwie. Nie dopuszcza się zakwaterowania dwóch rodzin w jednym pokoju.
  8. zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego (tj. w czasie trzydniowego pobytu bez ograniczenia co do czasu/liczby godzin) dostępu do 4 sal dydaktycznych zlokalizowanych na terenie miejsca pobytu (na potrzeby równoczesnej realizacji zajęć dla 4  grup szkoleniowych uczestników – tj. 2 grup dorosłych i 2 grup dzieci); liczebność grup w każdej z sal maksymalnie 25 osób
  9. ośrodek będący w dyspozycji Wykonawcy winien dysponować placem zabaw dla dzieci zapewniającym warunki do zabawy oraz bezpieczeństwo dzieci, na którym  w wypadku dobrej pogody Zamawiający dopuszcza realizację zajęć dla dzieci młodszych
  10. zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego:  obiad i kolację w pierwszym dniu pobytu, śniadania, obiadu i kolacji w 2 dniu pobytu, oraz śniadania  i obiadu w  3 dniu pobytu, oraz  suchego prowiantu w trakcie podróży w obie strony (tam i z powrotem), /na suchy prowiant składają się: kanapka lub drożdżówka, owoc, przekąska słona, przekąska słodka, woda, sok lub napój/
  11.  śniadania i kolacje muszą być serwowane w formie szwedzkiego stołu (bufetu) zapewniającego uczestnikom wybór oraz swobodny i nieograniczony dostęp do serwowanych potraw; W razie indywidualnych potrzeb uczestników wynikających ze względów zdrowotnych zapewni wyżywienie zgodnie z zaleceniami dietetycznymi, 
  12. Posiłki: Śniadania, obiady, kolacje – muszą być serwowane w pomieszczeniu do tego dedykowanym – innym niż sale dydaktyczne.
  13. zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski, owoce) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce, przekąski słodkie i słone).  Serwis kawowy wraz z poczęstunkiem w trakcie trakcie prowadzonych zajęć w razie potrzeby będzie uzupełniany.
  14. w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi lecz nie później niż do 29.08.2023 r. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcjach) oraz dzienniki zajęć.
  1. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
  2. Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
  6. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
  1. materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
  2. materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.
  1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

Kod główny:

„80500000-9      usługi szkoleniowe”

 

Kody pomocnicze:

„80000000-4      usługi edukacyjne i szkoleniowe”

„63511000-4       organizacja wycieczek”

„60000000-8       usługi transportowe”

„85311300-5       usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży”

 

IV.Termin wykonania zamówienia

Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2023 r. przy czym szkolenie wyjazdowe musi odbyć się w terminie przypadającym od 21.08.2023 do 27.08.2023

 

V.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w postępowaniu w zakresie:

  1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,

  1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,

  1. zdolności technicznej lub zawodowej:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia wyjazdowego w skład którego wchodziło co najmniej zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej, zapewnienie kadry szkoleniowej, sal szkoleniowych, transportu, noclegów, wyżywienia, na co najmniej 3 dni dla rodzin tj. grupy uczestników liczącej minimum 40 osób (w tym rodziców i dzieci),

b) skierują do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która posiada doświadczenie w koordynacji co najmniej 1 szkolenia wyjazdowego, w skład którego wchodziło co najmniej zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej, zapewnienie kadry szkoleniowej,  sal szkoleniowych, transportu, noclegów, wyżywienia dla rodzin tj. grupy uczestników obejmującej rodziców i dzieci.

c) dysponują lub będą dysponować ośrodkiem wypoczynkowym znajdującym się w województwie podkarpackim w powiatach bieszczadzkim lub leskim w gminach najbliżej usytuowanych względem jeziora solińskiego w niedalekiej odległości  od jeziora zapewniającym co najmniej: zakwaterowanie w pokojach 2 – 4 osobowych, całodzienne wyżywienie oraz serwis kawowy,  4 odrębne sale szkoleniowe, z których każda może swobodnie pomieścić 25 osób.

 

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą oni wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz że żaden
z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania.

 

Sposób i termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć do dnia 28.07.2023 do godz. 900.
  2. Ofertę należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
  3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” (w zakładce „Oferty/wnioski”) system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików:
  1.  W polu „Wypełniony formularz oferty” Wykonawca dodaje plik zawierający wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (druk stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ). Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis „Formularza ofertowego” wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego dostępnego bezpośrednio na Platformie. W związku z tym podczas dodawania Formularza ofertowego pojawi się komunikat, że postępowanie nie ma opublikowanego formularza dla tego etapu postępowania. Wykonawca potwierdza chęć złożenia oferty poprzez wybranie przycisku „Tak, chcę kontynuować.”

  1. W polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” Wykonawca dodaje pliki, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 3 a)-g). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
  1. Jeżeli składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
  2. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  3. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
  4. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
  5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
  6. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
  7. Otwarcie nastąpi dnia 28.07.2023 o godz. 10.00.
  8. W przypadku awarii Platformy, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  9. Najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowania zamówienia.
  10. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
  1.   nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
  2.   cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W DOŁĄCZONYCH DOKUMENTACH.

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 63
Utworzono dnia: 20.07.2023

Historia publikacji

  • 10.08.2023 13:59, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 10.08.2023
  • 07.08.2023 16:36, Administrator
    Dodanie załącznika: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • 28.07.2023 15:09, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja z otwarcia ofert